✔ KALİTE POLİTİKAMIZ
Üyelerimizin gelişimine ve bölgemizin ekonomik kalkınmasına odaklı olmak, kurumsal kapasitemizi sürekli geliştirmek, ülke ve dünya ekonomisine uyum sağlamak, faydaya dayalı hizmet vermek ve temel yönetim politikamızdır.
✔ İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ POLİTİKAMIZ
Kurumumuzu ilgilendiren yasal şartlar çerçevesinde ve işimizin gerektirdiği nitelikler doğrultusunda yeterli sayıda insan kaynağını istihdam etmek, sürekli gelişimlerini sağlamak ve adil olmak.
✔ HABERLEŞME VE İLETİŞİM POLİTİKAMIZ
Kurum olarak bilinirliğimizi ve ulaşılabilirliğimizi; üyelerimiz ve toplumumuz ile kesintisiz iletişim araçları kullanarak ve haberleşme, iletişim tekniklerimizi sürekli iyileştirerek geri bildirimleri iyileşme fırsatı olarak dikkate alarak artırmak.
✔ MALİ YÖNETİM POLİTİKAMIZ
Hedeflerimizi gerçekleştirecek ve çalışma alanımızda ekonomik ve toplumsal yükümlülüklerimizi yerine getirecek mali güce sahip olmak, gelir kaynaklarını çeşitlendirerek mali itibarımızı sürdürebilir kılmak ve hizmetlerimizi yasal çerçevede güven içinde vermek.
✔ ÜYE MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ
Üyelerimiz ve diğer paydaşlarımızın ihtiyaç ve beklentilerini sürekli geri bildirim alma kanallarımızı açık tutarak stratejik ortaklık temelinde katma değer yaratacak bölgesel ve sektörel projeler oluşturmak ve sonuçlandırmak. Ekonomik kalkınma ile birlikte istihdam yaratarak ekonomik gelişimin yarattığı memnuniyeti ve refahı topluma yaymak.
✔ BİLGİ GÜVENLİĞİ POLİTİKASI
Bilgi varlıklarımızın güvenliğini ve bütünlüğünü korumak, ulaşılabilirliğini sağlamak için insan kaynaklarımızın, tedarikçilerimizin yetkinliğini sürekli sağlamak, teknik altyapımızı sürekli iyileştirmek.